Nitrozilni podani pervitinu
Kristyna
Dobrý den, chtěla bych se zeptat co znamenalo když sem si pichla a po chvíli mě začala brnet ruka vzápětí i druhá a pak křeče no rukou i nohou ..co to znamená? Po chvíli to odeznělo a já to rozdychala. Ale nikdy sem takový nájezd nebo tak neměla a lekla sem se

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Kristyno,
bohužel takto na dálku je nemožné objektivně zhodnotit vaše obtíže. Chápu, že Vás stav vyděsil a je fajn, že jste to rozdýchala a zůstala v pořádku.
Co se týče příčiny, mohu vycházet pouze ze zkušeností z praxe. Určitě u Vás mohlo dojít k předávkování, které se může po nějakou dobu takto projevit. Nepíšete, jakou látku jste si aplikovala. Určitě váš stav mohla vyvolat samotná látka nebo její příměsi. Droga mohla být také něčím naředěna. Nezmiňujete informace o postupu aplikace. Potíže mohou souviset i s procesem aplikace, např. poranění blízkého nervu.
Do budoucna Vám doporučuji se další injekční aplikace vyvarovat, případně zkusit bezpečnější variantu aplikace. Pokud by Vás zajímaly bezpěčnější způsoby aplikace, neváhejte znovu napsat. I kdyby Vás ještě cokoliv jiného napadlo nebo jste se potřebovala doptat.
Přeji Vám vše dobré a buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová