Pomoc při zavyslosti na ghb
Petule23
Prosím o pomoc s drogou ghb bojím se abstaku protoze jsou dost silne oproti chuti na pernikA mam z nich strach.Prosim o pomoc chci z toho ven a nevim jak.dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Petule, zdravím Vás,
díky za důvěru. Problém, kterého se obáváte, takto na dálku nevyřešíme. Napište, z jakého města jste, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, pošlu Vám kontakty na bezplatnou odpornou podporu a pomoc. Nelépe nejdříve zavolat, domluvit si termín osobní schůzky, osobní pohovor může proběhnout zcela anonymně.
Při něm, po bližším seznámení s Vaším příběhem a aktuální situací, Vám odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, navrhnou Vám postup, případně se můžete domluvit na další podpoře a spolupráci, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měla vyvarovat. V případě potřeby Vás mohou napojit na další specialisty, somatické lékaře, psychologickou, či psychiatricko - adiktologickou pomoc a péči.
Jak můžete podle oblasti a typu zařízení kontakty na adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktní centra a další obdobné bezplatné služby pro uživatele návykových látek, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Doporučuji Vám neotálet, jednat, zvednout telefon a zajít k odborníkům osobně.
Přeji hodně štěstí, držím palce!
Amrit Sen