Lecba
Coco
Dobrý den chtěla jsem se zeptat kde se léčí závislost na opiátech můj přítel denně užívá Subutex má nastoupit za 5 měsíců do červeného dvora Kvůli covidu je nástup prodloužený, ale léčbu by potřeboval už dříve pro jeho uzdravení a jeho stav se v posledních měsících zhoršuje. chtěla jsem vás poprosit, jestli bychom jste mi poradili jestlu existuje další léčebna která se zabývá touto léčbou abychom nemuseli čekat 5 měsíců. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
na webových stránkách www.drogy-info.cz najdete všechny léčebny, které se zabývají léčbou závislostí po celé republice.
Bohužel všude je nějaký pořadník a je třeba vytelefonovat, jak je dlouhý a jaké jsou podmínky k nástupu do léčby.
Někde mohou chtít doporučení od lékaře, motivační dopis a životopis zájemce o léčbu. Léčebny by si měl obvolávat Váš přítel.
Z Vašeho emailu není jasné, zda Subutex užívá legálně. Pokud ano, ať se domluví v zařízení, kam dochází, oni by mu s nástupem do léčby mohli pomoci.
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová