Bojim se o pritelkyni
Daniell
Dobry den, ma pritelkyne uziva nitrozilne pervitin a problem je v tom, ze nema zadny zily videt, do toho si nenecha poradit jak treba zvysit sance si dat, misto toho dela vse naopak, piti ledovy vody, nervovani atd. Vysledek je ze slysite hodinu narikani a plac a nakonec rozbodane ruce, oto horsi nalada atd. Vse se obrati proti me, ale jde mi o ni. Snazim se ji poradit ale marne. Mam si dat nejaky sestersky kurz? Uz opravdu nevim? Hodne mi na ni zalezi a je tezky ji videt jak jito nici, je nejaka odvykaci metoda ktera opravdu pomuze? Prosim poradte dekuji

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
nevím, zda by Vám sesterský kurz pomohl, z Vašeho emailu je zřejmé, že si přítelkyně nenechá do svého užívání zasahovat. Také nevím, zda by se chtěla léčit ze svého užívání. Každopádně s ní můžete zajít do K centra v místě bydliště, kde by Vám mohli poradit jak s bezpečným užíváním drog, tak s motivací přítelkyně k abstinenci.
Obávám se, že zaručeně účinná odvykací metoda závisí hlavně na motivaci k abstinenci uživatele, bez jeho snahy jsou všechny metody neúčinné.
Posílám Vám odkaz na www.drogy-info.cz, kde si můžete vyhledat pomoc podle místa bydliště.
Pokud jste z Prahy nebo blízkého okolí, doporučuji Poradnu pro rodiče a blízké SANANIM, tel. 284 824 234 , mobil 739 268 527, kde se můžete poradit, jak přítelkyni motivovat k léčbě.
Přeji Vám hodně úspěchů, Dana Pěčová