Pervitin
Andrea
Dobrý den,potřebuji získat více informací o zavislostech o způsobu pomocí, můj syn je nemocný a já o této nemoci nic nevím. A vím, že muzu ovlivnit jen svůj život,ale občas mi někdo něco řekl a mě to ovlivnilo.hledam skupinu alkoholika, narkomanů,s kterými bych mohla mluvit, dělit se o zkušenosti,pocity, informace. Děkuji. Jsem z Valašského meziříčí.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
mohu Vám nabídnout skupinu Anonymních alkoholiků poblíž Vašeho bydliště:
Ve skupinách Anonymních alkoholiků lze hovořit i o závislosti na drogách, tak se nelekejte, že posílám tyto odkazy.
* SKYPE „NADĚJE OSTRAVA"
Skype adresa: https://join.skype.com/oENPhW42iB21 Adresa:
Ostrava
Den: Pondělí - Neděle Čas: 18.00 hod Info:
Ostravská AA skupina Naděje se nyní schází online, a to denně vždy od 18.00 hod. Jste srdečně vítáni.
E-mail: nadejeostrava@aamail.cz
Online skupina
Havířov, skupina „Správný směr"
Adresa:
Hřbitovní 12, Šumbark, Havířov
Den: Středa Čas: 16.15 h Info:
Šárka: 602 266 927, Dáša 607 763 994
E-mail: havirov@aamail.cz
Orlová, skupina „Krok"
Adresa:
Lidická 770, Poruba, Orlová
Budova: Fara Římskokatolické farnosti Orlová Den: Úterý Čas: 17.00 h Info:
732 818 745
E-mail: orlova@aamail.cz
Ostrava, skupina „Antracit"
Adresa:
Pustkovecká 31/29, Ostrava-Pustkovec
Budova: fara Pustkovec, budova Kongregace milosrdných sester sv. Karla Boromejského Den: Úterý Čas: 16:00 h Info:
Dana: 737 985 774
Skupina se od 12.5.2020 bude setkávat úterý 16:00 hod na faře Pustkovec (vedle kostela).
E-mail: antracitostrava@aamail.cz
Ostrava, skupina „Naděje"
Adresa:
Kostelní náměstí 2, Moravská Ostrava a Přívoz
Budova: Dům Sdružení Telepace a studia televize Noe Den: Středa a Neděle Čas: St: 16.00 h, Ne: 17.30 h Info:
Žena: 737 485 023, Muž: 728 315 293, 737 129 017
E-mail: nadejeostrava@aamail.cz
Ostrava, skupina „Pokora"
Adresa:
Kotlářova 1, Ostrava-jih
Budova: Kostel sv. Ducha Den: Úterý Čas: 18.00 h Info:
Muž: 724 428 937
E-mail: pokorazabreh@aamail.cz
Ostrava, skupina „Radost"
Adresa:
Pustkovecká 31/29, Ostrava-Pustkovec
Budova: Kongregace Milosrdných sester sv. Karla Boromejského Den: Čtvrtek Čas: 18.30 h Info:
Martin: 737 072 019
E-mail: radostostrava@aamail.cz
Ostrava, skupina „Svoboda"
Adresa:
Orlovská 670/35, Slezská Ostrava-Heřmanice
Budova: Areál věznice Ostrava - Heřmanice Den: Úterý (*každý sudý týden) Čas: 10.00 h* Info:
Štefan: 737 129 017
E-mail: svobodahermanice@aamail.cz
Nebo se podívejte na www.drogy-info.cz, kde lze najít pomoc dle regionu. Pokud by jste potřebovala více informací, prosím, ozvěte se.
Přeji Vám hodně štěstí, hezký den, Dana Pěčová