Fyzicky závislý člověk
Alias
Zdravím jdu si sem pro pomoc :/mám takový problém, asi už je to na nějakého specialistu protože sám to nezvládám,  jsem na tom docela dost zavislej a každé ráno se probouzím automaticky v 6 bez budíku s neuvěřitelnou bolesti břicha ( jakoby nervozity) a neustane to dokud si nezahulim,  bylo to ještě nějak v pohodě, ale teď mě bolí i když si zahulim. Nedá se to vydržet, kroutí se mi střeva,  břicho furt kručí,  chodím z toho furt na záchod, už 3 den skoro nic nejim,  nevěděl by někdo o někom kdo by mi dokázal pomoci?  Neumím to ovládat, propadl jsem tomu,  kdyby nebylo tě bolesti břicha,  bylo by to úplně v pohodě a nějak bych se z toho dostal.. ale už se snažím přestat vic jak půl roku a přijde mi že hulim vic... všem moc děkuji...

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz a důvěru. Je skvělé, že chcete s užíváním THC něco dělat. Vzhledem k vašim obtížím by bylo dobré vše probrat přímo osobně s odborníky.
Můžete zkontaktovat Denní stacionář SANANIM, kde se věnují i uživatelům THC:
Adresa:
Janovského 26
170 00 Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Případně se můžete ozvat do naší Adiktologické ambulance SANANIM:
Adresa:
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Případně můžete také využít webovou poradnu pro uživatele marihuany:
https://koncimshulenim.cz/
Stačí Vám to zatím takto? Pokud se potřebujete na něco doptat, klidně ještě napište.
Přeji Vám vše dobré.
Za drogovou poradnu,
Nikol Spůrová