Heroin
Neznámá
Dobrý den
Mám prosbu můj přítel už asi 2 měsíce bere heroin nitrozilne moc bych si přála aby přestal jsem těhotná 7 týdnů a trápí mě to já žádné drogy neberu tím hůře to snáším každý den slyším at mu věřím že přestane ale žádná změna potřebuju prosím pomoc jak s toho ven děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Neznámá, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy a starost, jsou na místě. Má li se něco smysluplného stát, odehrát ve vztahu k partnerovi, který evidentě přestat nechce, možná ani nemůže, nebo obojí a máte li se stabilizovat v roli maminky, doporučuji Vám vyhledat odbornou podporu a pomoc.
Takto na dálku s minimem informací je velmi těžké radit a doporučovat, tím spíš, že má jít o další osobu, která, dokud neprojeví sama zájem, podpořený konkrétními kroky k nějakému řešení, soustřeďme se tedy především na Vás a dítě, které nosíte pod srdcem.
Zavolejte do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenské konzultace a další bezplatné služby blízkým uživatelů návykových látek a domluvte si termín schůzky, není nad osobní pohovor, který může proběhnout i anonymně. Při něm, po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odbornící/ce doporučí nejužitečnější kroky, které můžete ve Vaší náročné situaci podniknout, vyslechnou a podpoří Vás, případně nabídnou další pomoc, pro Vás i partnera. Tím rozhodně začněte... Dozvíte se, jak s partnerem komunikovat, jak nastavit a držet vlastní hranice a co po jejich překročení, také, jak se lze pokusit podpořit partnerovu motivaci ke kontaktu s odborníky a v neposlední řadě, zda to takového vztahu ještě investovet, nebo sebe a dítě ochránit před případným utrpením.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na AT poradny, adiktologické ambulance, kontaktní centra a další služby, které poskytují bezplatné poradenství v dosahu, obratem pošleme.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty.html
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/heroin.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html
Přeji Vám i partnerovi vše dobré,
držím palce! Amrit Sen