Pernik zase
Dobrý den, včera jsem se sešel se svou bývalou přítelkyní po roce. A neodolal jsem a dal si dvakrát nitrozilne pernik jako dříve. Byvalka je dlouholetá fetacka. Musím říct že celou noc myslím na to že si zase slehnu a budeme mít sex
Miluju to na drogách a ona taky,vůbec se od včera toho nemůžu zbavit ale ještě jsem vydržel ji nevolá,ale nevím jestli to vydržím. Přiznávám že mě stále hodně přitahuje. Trochu si nevím rady, na jednu stranu nechci znova brát, ale na druhou stranu by mě to nevadilo, naopak. Děkuji za rady

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Na nic se neptáte, nemám tedy na co odpovědět. Rozumím tomu, že si nevíte rady, volba je na Vás. Neznám Váš příběh, nevím o Vás nic, kromě toho, že máte zkušenosti s předchozím užíváním drog. Máte dvě možnosti, riskovat, že se rozjedete, pokud se tak už neděje, nebo svůj relaps řešit a podniknout pro sebe něco užitečnějšího.
Doporučuji Vám se dalšímu užití vyhnout, nebo je odložit na co nejdelší čas a o situaci si osobně promluvit s odborníky, bezplatně, nezávazně, anonymně, také se svěřit někomu z blízkých, mimo okruh uživatelů návykových látek. Další možností je kontaktovat členy svépomocného společenství uzdravených a uzdravujících se závislých. Projevíte li zájem, kontakty pošleme.
Budeme rádi, když napíšete víc, abychom mohli lépe zacílit a nasměrovat podle Vašich potřeb.
Jak můžete kontakty na bezplatné odborné služby, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Kontaky a adresy mítinků NA - Anonymních narkomanů najdete zde:
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Přeji Vám vše dobré, držím palce, ozvěte se...
Amrit Sen