Zlomena jehla
Marka
Dobry den ,pred 6 lety se mi zlomila jehla v třísle,driv jsem tomu nevenovala zadnou pozornost,ale dnes uz ziju plnohodnotný život a dela mi to starosti.Bojim se ze jehla muze putovat telem .... Nebo je uz po letech nekde zapouzdřená?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
děkujeme za důvěru a Váš dotaz. Chápu, že ze situace z minulosti nemáte dobrý pocit a máte obavy, zda se to ještě někde na Vašem těle neprojeví. Takto na dálku si netroufnu Váš stav objektivně vyhodnotit. Nicméně ze zkušeností z praxe se obvykle jehla v těle opouzdří, tělo s ní normálně funguje a chirurgicky se nijak neřeší. V druhém případě se tělo rozhodne ji nepřijmout, vytvoří v místě zánět a bude se muset odborně odstranit.
Více by Vám určitě řekli odborníci po rentgenovém vyšetření. Pokud byste potřebovala uklidnit či více informací, neváhejte chirurgickou ambulanci navštívit a otevřeně o tom promluvit. Všichni mají šanci na nový život bez drog, včetně Vás. Takže se nemusíte bát.
Pokud byste se potřebovala na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
Přeji jen to dobré.
Za drogovou poradnu,
Nikol Spůrová