Aplikace krční tepna
Taška
Dobrý večer mám hroznej strach kamarád mi nechtěně aplikoval do krční tepny pervitin čtu chvíli prudkého nájez poci pálení jako u kořenů nosu a od té chvíle se mi chvílemi trese ruka vlastně tak nějak celá pravá strana ale ruka nejvíc chvilkami se mi jako vypíná a levé oko vidím úplně křivé moc jasné jako bych vně m měl lupů prosím o pomoc.mam docela strach jestli sem si neponičili nějaké nervi v mozku jo a. Jsem po operaci mozku měl sem nádor meningeom poraďte prosím jestli vtextu jsou chyby omlouvám se moc nato nevidím

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Taško,
děkujeme za Vaši důvěru a dotaz. Bohužel vzhledem k tomu, že jsme internetová poradna nemůžeme reagovat pohotověji. Vůbec se neodvažuji hodnotit Vaše zdravotní obtíže a jejich závažnost takto na dálku. Pokud obtíže neustoupily, doporučuji Vám rychle vyhledat lékařskou pomoc a nechat se vyšetřit lékařem. Z toho, co popisujete v dotazu, může být stav velmi závažný. Přeci jen došlo k aplikaci v blízkosti hlavy a dalších životně důležitých orgánů. Aplikace do tepny také zvyšuje riziko předávkování. Část těla, která byla poškozenou tepnou zásobována, se může poškodit také nedostatkem kyslíku.
Bylo by rozumné, pokud nechcete jít k lékaři, abyste zašla alespoň do Kontaktního centra pro uživatele drog a ukázala jste se pracovníkům. Většinou v těchto centrech pracuje proškolený personál, někde již dokonce pracují i lékaři. Ti Vám poradí, jak máte dále postupovat. Dokonce Vám pracovníci i poradí, jak příště aplikovat bezpečněji, abyste do budoucna další komplikace minimalizovala. Kontaktní centrum můžete navštívit zcela anonymně a bezplatně, takže se nemáte čeho bát. Pokud nevíte, kam u vás zajít, napište města, která máte v dosahu a zašlu Vám kontakt.
Přeji, aby vše dobře dopadlo. Budu ráda, když dáte vědět, jak se situace vyvinula.
S pozdravem,
Nikol Spůrová