Anální aplikace
Pavlína
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak správně se aplikuje anální aplikace .a vše okolo anální aplikace... Tzn.jak dlouho mít poté nohy nahoře aby droga nevytekla,v jaké poloze být když budu drogu aplikovat apod. Velice děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Pavlíno,
děkujeme za Vaši důvěru a dotaz. Je skvělé, že přemýšlíte nad jiným alternativním a bezpečnějším způsobem užití drogy. Rektální aplikace je druhý nejefektivnější způsob aplikace, a přitom je to méně rizikové než klasická injekční aplikace. Stěny konečníku jsou citlivé a dobře prokrvené, takže se Vám droga do krevního oběhu může dostat už za 30 sekund.
Více k bezpečné rektální aplikaci naleznete na těchto odkazech:
http://new.edekontaminace.cz/wp-content/uploads/2020/12/Dekontaminace_I_2012.pdf
http://new.edekontaminace.cz/wp-content/uploads/2020/12/Dekontaminace_II_2015.pdf
Doporučuji pročíst celé včetně rizik. Zvažte, zda nelze užívat ještě bezpečněji či vůbec. Každé užití drog má zdravotní rizika, a to nejen spojená s aplikací. Pokud byste se potřebovala více doptat či mít pomůcky k bezpečné aplikaci, můžete zkontaktovat některé terénní programy či kontaktní centra. Tyto služby lze využít bezplatně a anonymně. Klidně napište odkud jste a vyhledáme Vám kontakty ve vašem okolí.
Stačí Vám to takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová