flashbacky po thc
ondra
Dobrý den. Jednou jsem si dal marihuanu a nebyl to pro mě moc dobrý pocit. Měl jsem strach, závratě a takové divné stavy. Ale asi po měsíci se mi to vrátilo. Z nějakého důvodu to trvalo asi tak týden. Potom to odešlo. Ale teď to zase tak po dvou měsících přišlo znova. Mám závratě, strach a úzkosti už tak 2 týdny. Chtěl bych se zeptat co by bylo nejlepší udělat. Na jednu stranu chci aby mi už bylo dobře, ale zase na druhou stranu to nechci aby se o tom dozvěděli rodiče protože je mi teprve 16 let. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den Ondro,
chápu, že nechcete, aby rodiče věděli, co Vás trápí. Jen nevím, zda máte větší strach z toho, že by se dozvěděli, že jste zahulil nebo, že máte tyto stavy. Vím, že je těžké s rodiči komunikovat o takových věcech, jen si myslím, že pochopení a podpora od rodičů bývá první pomocí v životních zkušenostech, které se zrovna nevyvedou. Tím Vás chci podpořit v komunikaci s rodiči.
Pokud to nejde, z jakéhokoliv důvodu, můžete se obrátit na adiktologickou ambulanci nebo psychologickou pomoc.
Z Vašeho dotazu není jasné, z jakého města pocházíte. Můžete si najít pomoc na www.drogy-info.cz, kde podle lokality bydliště vyberete ambulanci.
Pokud jste z Prahy a dojezdového okolí, doporučuji Adiktologickou ambulanci pro mladistvé SANANIM tel 724 521 913.
Hezký den, Dana Pěčová