Tramal
Andrea
Dobrý den chtěla bych se zeptat beru přes rok tramal chtěla bych s tím přestat nemůžu ho brát celí život a nevím jak s tím přestat jsem na to navyklá

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Andreo,
děkujeme za Váš dotaz. Osobně bych Vám doporučila začít spolupracovat s nějakou specializovanou službou, kde mají zkušenosti s léčbou uživatelů návykových látek. Asi nejideálnější cestou je přechod na Suboxone a postupné vysazení. Případně pobyt na detoxifikační jednotce, kde budete při vysazení Tramalu pod lékařským dohledem. Lze také doporučit velmi pozvolné snižování, ale možná bude třeba nasadit jiná medikace. Bohužel takto po internetu to však nejsme schopni vyřešit, proto neváhejte odbornou službu kontaktovat.
Nejbližší substituční program naleznete zde:
Trutnov, Psychiatrická ambulance Trutnov
RIAPS Trutnov
Substituční léčba
Procházkova 818, Trutnov, 541 01
Tel.: 499320327, 725720341
MUDr. Lenka Kasíková
www: http://www.riaps.cz
Případně se obraťte na ambulanci v Náchodě, kde Vás lépe nasměrují:
Náchod, Ambulantní centrum Náchod
Laxus z. ú.
Ambulantní program
Krámská 29 (1. patro), Náchod, 547 01
Tel.: 734 319 991
Provozní doba: St a Čt: 9:00-16:00 h
Bc. Lenka Pumrová
www: http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-nachod-2/
Držím palce, aby se Váš stav stabilizoval. Kdybyste se potřebovala na něco doptat, klidně ještě napište.
S pozdravem
Nikol Spůrová