Nevím si rady
Otis
Užívám pervitin už dvacet let, nitrožilně ,a nevím proč tomu je tak Ale při aplykaci pervitinu moje telo Neposlouchá jsem moc vykroucena, a co mám stím udělat ,prosím pomozte mi .

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Otis,
děkujeme za Váš dotaz!
Pervitin ovlivňuje Váš nervový systém, uvolňuje v těle zásoby energie a může způsobit tzv. motorický neklid - tedy vykroucenost. Jde o pohyby, které nedokážete svojí vůlí zastavit, tělo se zbavuje nahromaděné energie po svém. Jediná cesta, jak se vykroucených pohybů zbavit, je být čistá.
Jestli Vašemu dotazu dobře rozumím, brání Vám vykroucené pohyby v nitrožilní aplikaci. Doporučuji zajít do nejbližšího K-centra, kde byste mohla svoji potíž otevřeně s pracovníky Káčka probrat a zjistit informace o jiných a bezpečných možnostech aplikace.
Píšete také, že užíváte pervitin již 20 let, což je dost dlouhá doba. Pokud byste uvažovala o změně, mohla by být právě návštěva Káčka dobrý první krok. Pracovníci Káčka s Vámi můžou o Vaší situaci mluvit a hledat možné cesty ke změně. Návštěvou Káčka se k ničemu nezavazujete, to, jak s poskytnutými informacemi naložíte je jen na Vás.
Bohužel nepíšete, z jakého jste města, proto bych Vás odkázala na Mapu pomoci, ve které si můžete nejbližší K - centrum vyhledat:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Nebo nám můžete napsat nejbližší větší město a my se Vám pokusíme vhodnou služby vyhledat.
Držte se a opatrujte se.
Za poradnu, Andula Novotná