Marihuana
Niko
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, je mi 18 let, občas kouřím marihuanu, a někdy po ní mám zrychlený srdeční tep
Jakoby pocit bušení srdce je to nepříjemné, ale už jsem si zvykl, a nepanikařím, po nějaké chvíli tento stav odezní, chci se zeptat zda je to normální, jestli mi něco nehrozí, děkuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Niko, zdravím Vás,
díky za důvěru a Váš dotaz. To, co se Vám po užití THC děje, nedokážeme na dálku spolehlivě určit. Jisté je, že Vám konopné drogy nesvědčí a měl byste se jim i dalším psychotropním látkám vyhýbat, v opačném případě můžete očekávat další a možná ještě vážnější potíže.
Základní informace o rizicích najdete na tomto odkaze: https://koncimshulenim.cz/o-marihuane/
Pokud se vyhnete všem drogám, včetně alkoholu, potíže pravděpodobně vymizí do několika dní. Odpočiňte si, doplňte stravu, tekutiny, vitamíny a minerály. Může Vám pomoci čaj z meduňky, který koupíte v každé lékárně i některých běžných obchodech. Pokud by obtíže přetrvávaly i nadále, doporučuji Vám nechat se vyšetřit lékařem.
Pokud se rozhodujete s užíváním přestat, mrkněte na tyto stránky: https://koncimshulenim.cz/ .
Případně můžete využít některou z adiktologických služeb anonymně a bezplatně.
Klidně napište, odkud jste, a vyhledáme Vám kontakty ve vašem okolí.
Budeme rádi, když dáte vědět, jak Vám je a jak se situace vyvíjí. Stačí zatím takto?
Přeji vše dobré a držím palce.
S pozdravem, Nikol Spůrová