co to je
mmmm
Dobry den chtel bich jse zeptat uzival jsem pervitin .. 3 dni po sobe denne jsem jsi to dal i 3X ..a ted uz 3 den jsem nejak mimo jink to nevim rict tohle jse mi stalo ted po prvi.. Uz jsem jel takle ale tohle jse mi nestalo jeste ..

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den mmm,
děkujeme za dotaz. Chápu, že vás situace mohla vyděsit a není vám úplně hej. Bohužel Váš stav nelze objektivně takto přes internet zhodnotit. Co znamená, že jste mimo? Nespíte? Máte propady nálady? Něco jiného? Každý člověk je jedinečný a drogy na něj působí všelijak, stejně tak i důsledky jejich užívání se mohou u jednotlivců lišit. Je jisté, že jste dostal zprávu od vašeho organizmu, že drogy nejsou ani nebudou to pravé ořechové. Minimálně při několikadenní jízdě a vyšších dávkách. Tělo na to musí nějak zareagovat a začít se bránit. Pervitin u Vás mohl způsobit psychickou či metabolickou nerovnováhu. Každé užití drogy, ač jste ji již někdy užil, je vždy rizikové. Není také vyloučeno, že mohl být pervitin něčím „ředěný" nebo mohlo dojít k předávkování.
Doporučuji se uklidnit a odpočinout si. Dejte si něco zdravého k jídlu, doplňte tekutiny, vitamíny a minerály, zejména magnesium. Dobré je dbát na spánkovou hygienu, včetně fyzické aktivity přes den na čerstvém vzduchu. Určitě se na co nejdelší dobu vyvarujte dalšímu užití drog včetně alkoholu. Během dne i navečer popíjejte meduňkový čaj, případně další bylinky, které doporučí v lékárně. Je možné vyzkoušet některé preparáty s melatoninem.
Pokud by potíže pokračovaly či se v různých podobách vracely, vyhledejte lékařskou pomoc a otevřeně o tom s lékařem promluvte.
Je pravděpodobnější, že se to do několika dní opět vrátí do normálu. Pokud budete potřebovat napište, odkud jste, a zkusíme Vám vyhledat odborníka v okolí.
Přeji, aby Vám bylo brzy dobře.
S pozdravem,
Nikol Spůrová