Aktivní THC
Painstone
Dobrý den mám dotaz ohledně užívání lékařského konopí. Kouřím jen při velmi silných bolestech, Poté řídím vždy min. po 24 hodinách, je možné mít v těle po takovéto době v těle aktivní THC? Děkuji

Odpověděl: Anna Radimecká
Dobrý den,
pokud kouříte konopí pravidelně, je pravděpodobné že po 24 hodinách můžete mít pozitivní test při záchytu policie. Pokud však máte konopí předepsané výhradně pro léčebné účely, mělo by dle mého názoru u kontroly stačit potvrzení od lékaře, který Vám léčebné konopí předepsal. Lékařské konopí by však nemělo mít tolik osahu psychotropních látek, hlavně THC, nalezení po 24 hodinách však může být možné. Zůstatek zbytkových látek je velmi individuální.
Proto při pozitvní testech doporučuji předložit potvrzení od lékaře a dojít následně na krevní testy pro potvrzení výsledků.
S pozdravem,
A. Radimecká