Papír na uchování LSD
Zirrry
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda někdo neví jaký druh se používá na nasátí tekutého LSD. Tak aby se docílilo tzv. Tripu. Popřípadě kde se takový papír dá sehnat. Předem děkuji.
-Lukáš

Odpověděl: Anna Radimecká
Dobrý den, Lukáši,
bohužel, nejsme služba, která by radila, kde sehnat nějaké druhy drog. Naše Drogová poradna má jiné poslání, a to především pomáhat těm, co jsou ohroženi závislostí, rizikovým užíváním a jejím blízkým osobám. Určitě nemáme v úmyslu podávat návodné informace, jak obstarat jakékoliv drogy nebo zesílit jejich účinek. Na netu je plno diskusních fór drogových nadšenců, možná najdete odpověď, tam.  My zde máme opravdu jiné poslání, díky za pochopení.
Pokud by Vám mohli pomoci nějak jinak, jsme Vám samozřejmě k dispozici.
S pozdravem,
A.Radimecká