Šikana na pracovišti
Jan
Dobrý den, mám takový problém a chtěl bych takhle pomoci nebo aspoň poradit co mám dělat..
Už déle než 8let pracuji jako popelář a jsem docela rád že mám v dnešní nelehké době práci navíc v místě domova bez nutnosti dojíždění do jiného města a navíc živím a starám se o rodinu...
Asi před 2lety nastoupil do zaměstnání nový řidič popeláku a přeřadily ho k nám na místo řidiče a od té doby zažívám peklo s tímto člověkem.Ponižování,výsměch,házení psychotropních látek do pití,očernování u ostatních kolegů,atd...
Prosím o radu, děkuji moc! S přátelským pozdravem. :-)

Odpověděl: Amrit Sen
Jane, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, dotaz pro mě není zdaleka srozumitelný. Chápu, že můžete být rozrušený, ale můžete se prosím zkusit zklidnit a napsat znova uchopitelněji?
Máte nějakou zkušenost s drogami? Máte podezření, že Vás někdo proti Vaší vůli intoxikuje? Byl jste někdy v kontaktu s psychologem, psychiatrem, nebo pomáhajícími službami? Zkoušel jste kontaktovat policii?
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám pošleme kontakty na bezplatné pomáhající služby, na které se můžete i anonymně obrátit, není nad osobní pohovor.
Přeji Vám vše dobré, napište nám, Amrit Sen.