Kratom závislost za jak dlouho dodatek
katka
Psychiatrovi jsem to řekla i když jsem měla obavy ,ale chtěla jsem abychom našli cestu ,bohužel jsem letěla jak špinavé prádlo, s doporučením najít si jiného psychiatra,že jsem nedisciplinovaná, dělám si co chci ,takže jsem vystřelila bez receptu s brekem že mě nerozumí.
Nicméně jsem si prozměnu ještě prodělala syndrom z vysazení AD což ,léky nevysazuji poprvé ale tak bouřlivou reakci jsem nečekala aby mi bylo 10 dní tak špatně a zvracela jsem.Nicméně jsem se dostala k jinému psychiatrovi protože už to nešlo a já myslela ,že fakt už to nedám, nicméně jsem neměla ani odvahu vysadit kratom a opravdu ho na sílu cpala jednu lžičku za den ,protože jsem měla strach ,že mi bude ještě hůř.
Nový psychiatr není přes závislosti moc tomu nerozumí, ale snažil se mi pomoct a hledal aspon nějaké informace.
Nicméně nyní se to uklidnilo do té podoby ,že aspon funguju,nějak, chodím ještě k psycholožce té jsem o kratomu řekla jako první, nicméně tomu také nerozumí je to klinický psycholog, ze zprávy jsem se nově dozvěděla , že při těžkém stresu spěji k psychotickým stavům,oficialně mám emočně nestabilní poruchu
Ano hledám cestu nechci být na kratomu,nicméně když se hodně krotím a vynecham třeba den dva, není to nic příjemného ještě ,ale zpět po požití mi je strašně dobře.
chodím ještě ted nově teda do neziskové organizace.
Napadlo mě podívat se po jiném psychiatrovi co je přes závislosti?Aby pochopil někdo tu reakci co se mi přihodila? Ještě jsem mluvila tak trochu se známým a říkal že opravdu po tak krátké době užívání při takových nízkých dávkách je to podivné.
Myslím , že vysadit to jsem schopná doma kldyž budu mít volno, nicméně si myslím ,že ještě psychickou závislost uplně nemám a takové to bažení mě míjí,které znám z hraní.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Katko,
a díky, že se ozýváte. Pro mne z toho plyne jedno velké ponaučení ... nespoléhat na to, že psychiatr pacienta nevyhodí a bude se snažit společně s ním hledat řešení. Omlouvám se, že jsem vás do toho takto uvrtala.
Ve svém okolí se s psychiatry, kteří pracují s lidmi se závislostí, setkávám nejvíce. A jak jsem psala minule ... část pacientů prochází lepšími a horšími obdobími, relapsy, různými vzlety a pády. Neznamená to, že v programu nefungují žádné hranice a pravidla, nebo že je nikdy nikdo nevyhodí, nicméně počítá se s tím, že člověk není dokonalý stroj a dělá chyby. Na druhou stranu - psychiatrů je málo, najít někoho, kdo bere pacienty, je těžké. Natož psychiatra-adiktologa. Takže jsem ráda, že jste si s tím vším takhle poradila. A nejspíš máte pravdu, chtělo by to najít někoho, s kým můžete o všem mluvit otevřeně a kdo vás bude schopen dlouhodobě provázet. Není od věci mluvit otevřeně se všemi, se kterými jste v kontaktu - tedy s psycholožkou, neziskovkou (nezmiňujete jakou) i psychiatrem. Dobrou verzí by bylo, kdyby o sobě služby věděly navzájem, mohly spolu konzultovat, co myslíte?
V Praze bych vás odkázala na CADAS (Specializované ambulantní služby CADAS, které by vás propojili podle potřeby s dalšími službami) http://www.sananim.cz/o-nas-1/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html. Nějak si ale neuvědomuji, že byste se zmínila o tom, v kterých místech žijete nebo která větší města jsou vám dobře dostupná. Pochopitelně, je ta nejlepší dostupnost právě v Praze a několika dalších větších městech.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.