Jde to!!!
Misa
Chci se hlavně pochlubit 😁 a vlastně i dokázat, že to jde (snad na furt?) Přítel 16 let nitrožilní uživatel (s výjimkami téměř každý den), já 5 let užívání (z toho 2 roky nitrožilně)... Přítel se již rok a pul drží, že jen 1x za 3/4 měsíce a jen to kouří dva dny a já neměla už rok a půl nic (ani prda z alobalu 💪), otěhotněla jsem a rozhodla se, navíc bych se cítíla jako opravdu špatná matka a vyčítala bych si to. Nejspíš už k tomu, dát si, nebude čas, chuť ani příležitost, takže snad už si nikdy nedám (pomalu se s tímto faktem smiřuji). Přítel snad sdílí doopravdy stejný názor- uvidíme, ale já mám jasno. Své dítě miluji-doopravdy a víc než cokoliv jiného. Chci tímto jen dokázat, že bez jakékoliv pomoci (léčebny apod.), ze dne na den, přestat jde- i když je to těžké a psychika první měsíce v prdeli.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Miso,
díky za Váš příspěvek. Moc Vám fandím ve Vašem odhodlání být čistá, rok a půl abstinence je už kus cesty!
Říkám si, že by ale i v době, kdy se daří, bylo fajn mít v záloze kontakt na někoho, kdo by Vás v případě potíží vyslechl. Snaha dál úspěšně abstinovat, být dobrým rodičem a žít s partnerem, který si ještě "sem tam dá", může dát možná občas zabrat...
Kdybyste si chtěla třeba jenom popovídat o tom, jak to jde, ale občas i nejde, zkuste se obrátit na Ilonu Preslovou z Centra komplexní péče o dítě a rodinu SANANIM. Paní Preslová už řadu let pomáhá maminkám, které mají zkušenosti s užíváním návykových látek, může poradit ohledně výchovy, vyslechnout a pomoci v případě různých obav, které nás v roli rodiče přepadají atd.
Ilona Preslová
mobil: +420 702 036 237
email: pece.dite@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
Každopádně Vám moc a moc držím palce, ať se stále daří!
Andula Novotná