Konec s pervitinem
Esko
Dobrý den, dnes jsem se rozhodl přestat! Nevím jaký časový úsek užívám přesně pervitin ale tipují to na 2 roky, ale ne v kuse, někdy víkendy , někdy přes týden, někdy čistý měsíc ...Nevíte o nějaké online terapii jako je pro hazardní hráče? Jsem introvert a nerad bych někam docházel...i proto občas sňupu, dokázal jsem si takhle najít holku, sex tom byl nejlepší a dokázal jsem se bavit s lidmi. Jenže teď zjišťuji že bez drogy mi to nejde, mám špatnou náladu, sex mně nebaví, nic mně nebaví...za jak dlouho by zase mohlo být vše jako dřív abych se dokázal radovat ze života i bez pervitinu a sex mi přinášel euforii jako na pervitinu? ... děkuji.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Esko,
díky za dotaz. Fandím Vašemu odhodlání ke změně, to je skvělý první krok!
Doporučila bych Vám obrátit se (klidně telefonicky či mailem) na nejbližší adiktologickou ambulanci a její pracovníky, kteří Vám pomohou s hledáním nejvhodnější formy pomoci.
O online léčbě ze závislosti na pervitinu bohužel nevím. V současné době covid pandemie ale ambulantní služby často fungují v online prostředí, je potřeba se s nimi spojit a zjistit podmínky konkrétního zařízení.
Potíže, které popisujete, jako neschopnost radovat se, obavy ze sexu bez užití, jsou velmi časté a jednoznačná odpověď na ně bohužel neexistuje. Určitě jsou ale dobrým tématem do léčby, ve které budete mít čas o nich mluvit, řešit co s nimi, jaké strategie zvolit, aby Vás to nelákalo zpět a aby Váš život byl pestrý a zábavný i bez drog. Vaše chuť do řešení a to, že jste si řekl o pomoc, je skvělý start k návratu do života bez pervitinu!
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit například na Adiktologickou ambulanci SANANIM http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Pokud jste z jiného města, můžete využít Mapu pomoci a vyhledat nejbližší adiktologickou ambulanci zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Nebo nám napište Vaše nejbližší město a my se Vám pokusíme vhodnou službu nallézt.Více o možnnostech a formách podpory naleznete například zde: http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
Držím Vám palce a zdravím, Andula Novotná