Hm
Nikdo
Mám červený flek a vyboulebou žili po aplikaci ale jelikož sem se víckrát netrefil do žili a pak ano ale až po celé dávce mě začala pálit ruka a červený flek co je to

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Doporučuji Vám co nejdříve zajít k lékaři, případně se nechat ošetřit zdravotníky nejbližšího kontaktního centra, nebo spádového terénního programu, v opačném případě byste se mohl vystavit závažnějším komplikacím, chirurgickému zákroku, nebo mohl přijít o končetinu, v krajním případě o život. Ošetření i další péče a služby jsou bezplatné.
Je možné, že budete pro bezpečné a co nejčasnější hojení potřebovat antibiotika, ty Vám však pracovníci většiny kontaktních center a terénních programů předepsat a naordinovat nemohou. Jinak je tomu v pražském Kontaktním centru SANANIM, které disponuje lékařem, který Vás rád ošetří každé pondělí, úterý a čtvrtek mezi 13. a 18. hodinou. Na běžné ošetření, tam můžete přijít v provozních hodinách každý den v roce, včetně víkendů a svátků:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: 605 240 501
Poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
E-mail: kacko@sananim.cz
Facebook: www.facebook.com/kacko/
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Provozní doba:
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
Kontakty na všechna centra, terénní programy a další bezplatné služby pro uživatele návykových látek v republice, najdete podle oblasti a typu zařízení na Mapě pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Odložte další užití drogy na co nejdelší čas, zkuste se vyhnout injekční aplikaci a pokud te není ve Vašich silách, určitě neaplikujte do postiženého místa, ani okolí. S pracovníky odborných služeb můžete probrat i bezpečnější alternativy aplikace drog, případně Vaše další témata.
Co může pomoci, na co dát pozor:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici. Pozdrav a poděkování nikdy neuškodí, buďte na sebe opatrný. Amrit Sen.