Dojezdy
Xxx
Zdravím mám dotaz ohledně dojezdů z pervitinu. Jsem uzivatelka 2 roky a dojezdy mají být nepříjemné jak všichni popisují. Mám pocit že já to mám snad otočené. Jelikož při intoxikaci se nemám zas tam moc fajn a jak přijde dojeď a měla bych už dávno odpočívat tak se začnu cítit lépe, uklízím a není mi špatně a více se i soustředím a hledám v sobě motivaci a mám náladu změnit svůj životní styl. Prosím o odpověď co si o tomto myslíte vy :) Děkuji..

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Je moc fajn, že uvažujete o změně, dobře, že píšete. Zmínila jste, že pervitin užíváte dva roky, a že se po aplikaci pervitinu necítite dobře a přesto ho užíváte. To by mohlo napovídat o závislosti. Píšete o tom, že se při "dojezdech" cítíte lépe, nechci bagatelizovat, možná jste první, kdo pervitin užívá kvůli dojezdům. Nezmínila jste, jak často, ani jak intenzivně, ale dva roky užívání pervitinu pro vznik závislosti bohatě stačí.
Každý člověk je neopakovatelný originál, drogy na něj mohou působit a účinkovat různě, stejně, jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit, byť se mnohé vzorce často opakují.
Co pokládám za důležité, že v sobě hledáte a máte chuť do změny životního stylu, tak ji nepromarněte. Doporučuji Vám si o tom všem zcela nezávazně promluvit s odborníkem, lze i zcela anonymně, není nad osobní pohovor.
Při něm, po bližším seznámení se situací, Vám pracovník adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktního centra, nebo obdobného zařízení, které poskytuje bezplatné poradenství a další odborné služby uživatelům návykových látek, seznámí s možnostmi jak Vaši motivaci podpořit a doporučí konkrétní kroky, které pro sebe a spokojenější život můžete podniknout, případě zájmu se můžete domluvit na další spolupráci.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem potřebné kontakty pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen.