divnej stav
hejhou
Ahoj, včera jsem užil pervitin po delší době, nemám z toho vůbec pohodu, už sem si zvyknul, že ho spíš neberu, nevim co mě to napadlo. Není mi dobře, mám divnej pocit, neumim to popsat, jakoby strach a blbě se mi dycha. Rad bych se zase cejtil normalně a nejde to.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den Hejhou,
rozumím, že Vás stav nepohody vyděsil a není Vám do zrovna hej. Každý člověk je originální bytost a drogy na něj působí různě, stejně tak i důsledky jejich užívání se mohou u jednotlivců lišit. Co je jisté, že jste dostal zprávu od vašeho organizmu, že drogy nejsou ani nebudou to pravé.
To, co popisujete může být stav úzkosti. Bohužel takto na dálku nemohu Váš stav objektivně zhodnotit. Pervitin u Vás mohl způsobit psychickou či metabolickou nerovnováhu. Každé užití látek je vždy rizikové. Není také vyloučeno, že byl pervitin „ředěný" něčím dalším, př. speedem a mohlo u Vás dojít k předávkování.
Doporučuji Vám zachovat klid, zhluboka se prodýchat, odpočinout si, doplnit vitamíny a minerály, zejména magnesium. Také doplňte tekutiny a dejte si něco dobrého k jídlu. Dobré je dbát na spánkovou hygienu, včetně fyzické aktivity přes den na čerstvém vzduchu. Popíjejte meduňkový čaj, případně další bylinky, které doporučí v lékárně. Můžete vyzkoušet některé preparáty s melatoninem. Určitě se na co nejdelší dobu vyvarujte dalšímu užití drog včetně alkoholu.
Také je fajn nebýt na to sám. Pokud máte ve svém okolí někoho blízkého komu věříte, svěřte se mu.
Jsme webová poradna, proto nemůžeme reagovat pohotověji. Pevně doufám, že Váš stav se již vrací k normálu. Může to trvat ještě pár dní. Pokud potíže budou nadále pokračovat nebo se v různých podobách vracet, vyhledejte lékařskou pomoc a otevřeně o tom s lékařem promluvte.
Pokud budete potřebovat napište, odkud jste, a zkusíme Vám vyhledat odborníka v okolí.
Přeji jen to dobré.
S pozdravem,
Nikol Spůrová