volné místo v komunitě
Hanka
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda u vas mate volne misto v komunitě, co mám proto udělat, kolik to stojí a kam se mám nahlásit, děkuju, Hanka

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý večer Hanko,
díky za dotaz.
Komunity provozujeme v podstatě tři: jednu pro matky či otce s dětmi a hned vedle pro tzv. mladé dospělé, tedy osoby do cca 25ti let věku. Tyto dvě komunity jsou umístěné v Karlově u Čimelic a všechny aktuální otázky vám zodpoví kolegyně Anna Radimecká v našem pražském K-centru, na níž kontakt najdete v tomto odkazu - http://www.sananim.cz/o-nas-1/terapeuticka-komunita-karlov-tkk.html.
Další, třetí komunitu Němčice, určenou především pro dlouhodobé uživatele/uživatelky provozujeme v Heřmani u Písku a opět vám všechny aktuální informace předá kolegyně z pražského K centra, ale tentokrát Vlaďka Molleková, na kterou kontakt a další informace najdete zde - http://www.sananim.cz/o-nas-1/terapeuticka-komunita-nemcice-herman-tkn.html.
Pokud máte zájem o léčbu v některé z našich komunit, spojte se s jednou ze zmíněných kolegyň a dozvíte se vše, co je třeba.
Pojďte své rozhodnutí dotáhnout až k nástupu.
Jakub Chudomel