Je to vážný problém?
Bruce
Potřeboval bych se zeptat a doufám, že mně nenahlásíte. Na párty nám [...] přinesl piko. Beru to jako „sniff“ a měl jsem víc peněz, tak sem si koupil trochu víc, asi 10g. Bylo to takový nažloutlý, ale vypadalo to celkem čistý. Samo, že na párty sem nebral, nechci kazit zábavu a beru jen tak, aby mně nebylo blbě, a tak jednou do měsíce, sem si dal až doma. To bylo zlo, sem rád, že sem nezhebl. Najednou jako by mně ochrnulo v krku, jako když si čuchnete k suchýmu ledu,ve chvíli mně to začalo dusit, jako bych měl v plícách a všude nějakej rosol co mně zblokoval a švihlo to se mnou na místě, jako nějaká narkóza, zmotal sem se z toho asi za 3 hodiny a pěkně mně bolela palice,a celý tělo, jak po vopici, nebo když vám při kickboxu po tom co jednu blbě inkasujete,zhasne. A taky si to moc nepamatuju, ale je možný, že sem měl nějaký vidiny, hodně hnusný, když jsem tak ležel, poscal sem se a pozvracel. Pak sem měl v ůstech takovou nasládlou chuť, jako po hernandulcinu ( umělý sladidlo) když ho náhodou vdechnete. A ještě teď mně bolí vzadu na patře. Spíš to fungovalo jako silnej nervák (třeba liqid bulet) než jako piko. A to sem si dal míň než obvykle, na zkoušku, jak je to kvalitní, nejsem blázen, co si to práská, jak to vidí, až vytuhne. Takže ten „zbytek“ si práskly krysy v kanále. Takže se ptám: Je možný aby takhle účinkoval perník, a když ne, co to teda bylo? Nemám s tím ( asi oteklý mandle) jít k doktorovi a co mu mám říct?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, samozřejmě nelze přesně na dálku určit o co se jednalo. Podle popisovaných příznaků by to mohl být ketamin, anestetikum. Odpovídalo by tomu například i to, že si mnoho nepamatujete. To jsou prostě rizika při nákupu pouličních drog. Jinak ale chválím, že testujete na menší dávce než je Vaše obvyklá. Pokud přetrvávají zdravotní problémy, musíte sám rozhodnout jak je pro Vás zdraví důležité. Někdy je návštěva lékaře a trocha upřímnosti namístě. Hezký den PS Závorka plná identifikačních údajů jiných osob musela být samozřejmě odstraněna