Lecba
anonym
Dobry den je mı 35 let a pervıtın jsem zkusıl po prve v 16 letech . Bral jsem ho vždy jen jednou za cas v soucasne době ho beru denne ale jen nosemje to kvulı pracı a dopl ç energıe musım rıcı ze ten cas kdy bych byl schopny udelat cokolıv abych sı dal je pryc nynı se mı to jen hhnusı a muzu to mıt u sebe a nebudu pospıchat na to abych sı dal tak jako kdysı chcı se nutne zeptat jsem podnıkatel a mam svoje obchody . Chcı nutne vedet da se zvladnout odapstınovanı nekde u moreç Lecebny jsem vyzkousel všechny ale nıkdy jsem na tom nebyl tak jako ted ze by se mı to hnusılo ç
Premyslel jsem ze mısto detoxu odjedu na 2 tydny k morı kde se vycıstım a pak se vratım k podnıkanı ç bohužel tady toho nejsem schopny protože znam moc lıdı co mı prodavalı a tı by me nenechalı odejıt kvulı penezum do lecebny jıt nemuzu . je to pro me o nıcem nemam tolık casu a dopadlo to vždycky stejne
moc dekujı

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
píšete, že už jste zkoušel různé léčebny a nechce se vám pobyt znovu podstupovat. Vyabstinovat teoreticky můžete kdekoliv, klidně i u moře, otázkou ovšem zůstává, co nastane po návratu. Po mnoha letech v oblasti léčby závislostí si troufám odhadnout, že se brzy dostanete do starých kolejí. Jedna věc je vyčistit tělo, další a mnohem složitější úkol, je pracovat na spouštěčích a příčinách, které vás k užívání P přivedly a pomohly ho udržovat až ke stavu problémové konzumace.
Chápu, že nechcete přerušit pracovní činnost, která vám přináší obživu, zároveň by vám terapie téměř jistě pomohla. Uvažoval jste o ambulantní léčbě? Např. program naší Adiktologické ambulance SANANIM se skládá z jedné individuální a příp. jedné skupinové terapie týdně a běžně sem dochází lidé pracující na plný úvazek. Podrobnější popis programu naleznete zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Pokud by pro vás pražské zařízení nebylo dostupné, mohu vám zaslat odkaz na adekvátní službu v místě vašeho bydliště.
Přeji hezký den
Vilma Táborská