Pomoc
Daniela
Dobry den,
chtela bych poprosit o nejaky kontakt na pomoc pri zavislosti na pervitinu. Vim, ze mam problem, ze jsem nejakym zpusobem zavisla, ale chci se z toho dostat! Mam rodinu ktera to nevi a ja uz nechci podvadet, lhat a hazardovat s nasima zivotana. Je neco treba jako chat s terapeutem nebo tak? Netroufnu si jit nekam u nas ve meste. Chci prestat a vim, ze to zvladnu, ale potrebuju si o tom s nekym popovídat a ukazat cesticku. Moc dekuju za odpoved.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Velmi vás podporuji v rozhodnutí přestat brát pervitin. To je skvělý plán a cíl. Spíše bych vám doporučoval osobní setkání, které nemusí být u vás ve městě, ale můžete někam zajet. Třeba do Prahy, jeli pro vás dosažitelná. Ale telefonickou konzultací určitě nic nezkazíte. Formu chatového kontaktu s terapeutem v dnešní době nevylučuji. Řada poradenských a terapeutických služeb se snaží působit alespoň takto, pokud přímé setkávání není možné.
Nejjednodušší je kontaktovat poradenskou linku K-centra SANANM na číslech 602 666 415, nebo 605 240 501 a určitě se dozvíte, jaké jsou další možnosti.
Pokud je pro vás Praha dosažitelná, zkuste se spojit i s adiktologickou ambulancí SANANIMu, všechny kontakty a další informace najdete zde - http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html.
Pokud byste chtěla kontakt na odborné pracoviště v jiném větším městě, napište, kde a já vám zkusím nějaké zařízení doporučit. Přímo např. chatovou formu si již musíte vyjednat sama.
Stačí...? Držte se, Jakub Chudomel