Co dělat když....
Kuře
Vážení,dcera (17 let)zřejmě experimentuje s "lehkou"drogou.Drogy také bez výčitek prodává!! Opustila gymnázium a ani novou stř.školu nenavštěvuje. Na koho se obrátit,pokusit se ji "dostat" na vyšetření? Jít do poradny? Kam? Díky otec.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zastavit se někam na radu, klidně i bez dcery by bylo asi nejmoudřejší. Zvláště proto, když dcera prodává, neb tam jsou poměrně slušné sazby. Taky mám dojem, že to nemusí být jen lehké drogy, protože tam lidi takhle blbnou méně často. Z vyšeho dotazu mám dojem, že si s tím nevíte moc rady. Tak mě napadá následující plán: 1. Napřed bych doporučil jít někam bez dcery. To proto, abyste si ujasnili svojí pozici a pokusili se najít nějaký vhodný postup. 2. Až ve druhé fázi dovléci dceru - v tom by vám zvládnutí bodu 1. mělo pomoci. 3. Pokusit se dceru stabilizovat v alespoň nějakém minimálním kontaktu. Takže - pokud se vám výše zmíněný postup jeví jako přijatelný, doporučoval bych ozvat se znova s tím odkud jste. My se vám pokusíme nabídnout kontakt na nějaké zařízení ve vaší blízkosti. Co vy na to? P.s. Doporučoval bych zkusit vydržet a páchat nějaké kroky až po té, co si ujasníte jaké. Dosti často se stává, že rodiče napáchají v dobré víře více škody než užitku. A nebojte se, mám zkušenost, že většinu situací se nakonec podaří nějak rozumě vyřešit. Jen to někdy chvíli trvá. Držím palce a přeju pevné nervy.