Něco do pití
Simona
Dobrý den, jsem v 7. mesíci tehotenství a myslím že mi soused dal nějakou drogu do piti. stejne i memu přítelovy, Nejíme, hrozně se potíme...i takový divný smrad.. přítel i večer zvracel a byl takový jiný.. i jsme zjistitli, že jsou asi fetáci, nově jsem se přestehovali a až pozde nám to řekla sousedka. Myslíte že to může ublížit dítěti? jak to má ze sebe dostat at je to cokoli? a když to půjdu říct doktorovi tak nevezmou mi díte? jsem z toho nervozni. máme si třeba někde sehnat testy na nějaké drogy? a co když budou pozitivní?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Simono,
pokud máte pocit, že jste byla proti vlastní vůli intoxikována a jste těhotná, určitě zajděte k lékaři, ať vám udělá nezbytné testy a máte ze zdravotního hlediska klid.
Pokud by se intoxikace potvrdila, nelze se dohadovat, zda může a jak plod ohrozit, není to tak jednoduché. Nevím, jakou látku a v jakém množství jste případně požila - to by se mohlo najít ve vyšetření. Po jednorázovém užití však některé drogy v organizmu nezůstávají moc dlouho, tedy vyšetření neodkládejte.
Držím palce a věřím, že všechno bude spíše v pořádku a dejte si pozor na lidi, kterými se obklopujete.
Jakub Chudomel