Hulení
Kzar
Jak přestat s marihuanou? Kouřím denně už přes 4 roky. Chci přestat, nebo alespoň omezit konzumaci na jednou týdně. Má to smysl omezovat, přestat úplně asi nedokážu, všichni mí přátelé hulí a taky mám silný psychický návyk, nekouřím cigarety, ale jsem na tom stejně jak závislý. Po té co přijdu z práce a strávím nějaký čas s holkou naplňuje tráva můj věškerý volný čas. Už mi nedáva co dřív, ale víc bere, hlavně čas, ale pořád na hulení musím myslet. Nic kromě hulení a sexu už mě nebaví. Můžete mi prosím nabídnout nějaký návod, denní režim, tipy, cokoli kde začít a jak se vymanit. Chátrám a jsem línější než dřív, tak mě napadl sport, třeba nenásilně začít strečingem. Prosím poraďte cokoli, začínám se nenávidět.

Odpověděl: Jakub Minařík
Je otázka, zda když nedovedete přestat tak jestli bude fungovat to omezit. :-) Ale třeba jo. 1. No zkuste si napřed ujasnit PROČ to chcete vlastně udělat. 2. Pak si ujasněte, CO BUDETE DĚLAT, KDYŽ NEBUDETE HULIT. Když budete něco dělat, budete na hulení míň myslet. 3. Pak si VYTYČTE PRAVIDLA ve smyslu jak často budete hulit a kolik. Pravidla si musíte ujasnit poměrně konkrétně - jako třeba - hulit budu jen v sobotu. Pokud se rozhodnete pro jednou týdně bez určení dne, tak to pravděpodobně zklouzne k tomu, že zahulíte v neděli, pak v pondělí, protože je další týden a pak už zas budete hulit furt. 4. Nekalte (tím myslím, NEPIJTE ALKOHOL). Vyměnit trávu za jinou drogu je sice snadné, ale skorem bych v tomhle případě řekl - méně výhodné. 5. No až až se odhodláte se do toho pustit, tak napište. Mohu se vám pokusit takhle na dálku nějak pomoci. Stačí? :-)