Děkuji za odpověď
Truhlář (Praha)
Podpis lékaře je nečitelný (jako obvykle) a v ústavu,kde byl doklad zřejmě vystaven,obtížně čitelné je i razítko a další údaje, nebyli ochotní ani, když neznám jméno lékaře, odpovědět, nebo říci něco bližšího o daném dokladu, jen zkonstatovali, že takové úkony skutečně provádějí, ale že čtyři hodiny to jistě netrvá... Jak tedy dloho, neupřesnili, možná upřesníte Vy. Takže známý asi dobře činí, když už takové adepty nepřijímá.( v minulosti je přijímal,brigádník jako brigádník... ale po určitých problémech, které mu způsobili, začal po nich vyžadovat potvrzení, že neberou drogy...) To , že se jedná o žáky SCC, zjistil tak, že se na pracovišti pokoušeli svoji filozofii "manifestovat" (asi tak, jako to dělají Jehovisté) a také striktně vyžadovali vegetariánskou stravua měli s sebou miniaturní černobílé fotografie jejich Guru.

Odpověděl: Bára Orlíková
Konzultovala jsem váš dotaz s kolegyní MUDr. Bouchalovou z PL Bohnice. Nemohu vám ale bohužel říci nic přesnějšího, než co vám bylo řečeno, protože by bylo potřeba vědět, co jsou ony lékařské úkony, které měly být provedeny. Nicméně, nejlépe by vám to řekli v té instituci, odkud je razítko na potvrzení. Pokud si to budete chtít zjistit, myslím, že by vám to měli sdělit, pokud se nedomáháte žádných konkrétních informací o pacientech. Víc vám asi nejsem schopná k tomu říct. Pokud už členy SCC váš známý nezaměstnává, tak asi není co řešit (i když mám pocit, že je to stejně spíš z důvodu jejich nezvyklého chování, které může být v zaměstnání trochu problematické a nemusí s užíváním drog vůbec souviset). Také mě napadá, že falešné může být to potvrzení samo o sobě - mám na mysli situaci, kdy ho zfalšuje sám brigádník, nikoli lékař... Jen na okraj - možná by bylo dobré si zjistit, zda má váš známý jako zaměstnavatel oprávnění požadovat takové lékařské potvrzení, které po brigádnících požadoval.