Jak funguje tato poradna
Tyson
Hele děcka, takže tady to chodí tak, že vy vypotíte nějakej dotaz a čekáte na spásu.
Jako výsledek Vás většinou čeká jeden odstavec omáčky, kterej Vám nepomůže a pak druhej odstavec s odkazem na odborníka :-)
Takže neztrácejte čas a než se zabijete/předávkujete tak si raději rychle někam zajděte sami.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor. Bohužel nejsme schopni po internetu dělat zázraky, nicméně pro některé jedince, kteří nás kontaktují je problém sehnat i ten "odkaz na odborníka", tzn. kontakt na konkrétní vhodnou službu.
Tato poradna si rozhodně neklade za cíl jedince na druhé straně ihned výlečit (ihned to nelze ani při přímém kontaktu), ani si toto klást za cíl nemůže. Předáváme informace, na které se nás tázající ptají...
Samozřejmě pokud pro Vás nejsou vhodné, nebo jsou nedostačující, nikdo Vás naší poradnu nenutí navštěvovat.
S pozdravem
OZ