nevim proč se vracim k drogam
psh
Už jako sedmnactileta jsem zacčala s pervitinem az dosud stale uzivam nitrozilně je mi uz 37 let.a jsem matka stydim se uz za to skousela jsem přestqt a podarilo se mi to na t4i měs. A zase jsem zčala uz nevim co mam delat do lecebny mam strach kvuli mim detem co by snima bylo prosim poradte miDekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je mi líto, že se Vám to s abstinencí opakovaně nedaří. Rozhodně by bylo rozumné obrátit se na pomoc, s někým o tom promluvit, načerpat podporu. Zvládla jste sama 4 měsíce nebrat, takže víte, že to jde. Jen je třeba abstinenci udržet, k tomu by Vám terapeutická podpora mohla být k užitku. Byť třeba, alespoň ambulantně, pokud by u Vás pobytová léčba nešla, s ohledem na děti, absolvovat.
Léčit se dá společně i s dětmi, ale jen do určitého věku. Netuším, jak jsou Vaše děti staré. Klidně můžete napsat více do skryté poznámky, ta není součástí veřejné části webu, není tedy vidět.
U Vás se můžete obrátit na Kontaktní centrum (služeb Káčka sedá využít zcela anonymně a nezávazně, také bezplatně), kde byste se mohla informovat o možnostech, které byste případně mohla využít. Kontakt a informace viz odkaz níže.
http://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-ceska-lipa/
Vždy se dá najít nějaké řešení, ale je třeba tomu jít trochu naproti, napsala jste, to je fajn. Věřím, že i Vám se podaří řešení najít.
Takže, když to shrnu, zkuste se obrátit na Káčko u Vás a více podrobněji probrat Vaší situaci, možnosti. Pokud by to z nějakého důvodu nešlo, neměla jste odvahu tak zatím jít, tak napište a klidně se o všem podstatném více rozepište, třeba něco vymyslíme.
Mějte se hezky a ozvěte se!
Markéta