Schizofrenie a pervitin
Tomáš
Přeji hezký den , chtěl jsem se zeptat mám diagnostikovanou schizofrenii a dělá mi problém že si dám čas od času pervitin prostě moje duše mě přemlouvá že to bude hezky uvolněný zážitek ale pak na dojezdu toho lituji a rodině se nemůžu svěřit protože by mi to po druhé už neodpustili a psychiatrovi to nechci říct aby mě neposlal na léčení pak by totiž rodině vše došlo šel bych se léčit ale nevím jak to mám udělat no a jedině že by neříkaly v léčebně rodině všechno že by třeba řekly jen že se mi zhoršil stav psychický a že je třeba pobýt chvíli na psychiatrii jinak jmenuji se Tomáš a je mi 22 let předem děkuji za radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Tomáši, dobrý den,
asi sám dobře tušíte, že pokud budete užívat pervitin, s ohledem na Vaši diagnózu, to opravdu dobré nebude. Pokud berete občas, jak píšete (netuším, co je pro Vás občas), možná by se to dalo vyřešit ambulantní péčí (ale opravdu si netroufám dělat objektivní závěry přes internet). Rozhodně je, ale třeba, o tom, jak to s Vámi skutečně je, hovořit. Nejlépe s ošetřujícím lékařem. Jste plnoletý a pokud jste svéprávný, můžete se sám domluvit s lékařem, jaké informace se mohou blízkým sdělovat a které ne. Zkuste se mu svěřit a poradit se co dál, určitě se Vám uleví.
Přeji, dostatek sil!
Dejte když tak vědět, jak to dopadlo.
Mějte se zatím hezky, MK