záchvaty přejídání po marihuaně
andrulinka
Hezký den přeji,cvtěla bych se zeptat jestli jde nějak zamezit záchvatům přejídání po marihuaně. Dřív jsem si normálně zahulila a hlad se nedostavil,ale v posledních pár týdnech je to tak,že si dám jointa a asi 20 min. na to sežeru na co přijdu. Jde to nějak eliminovat tenhle efekt? Děkuju za radu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
bohužel nevím, co by mělo na podobné záchvaty přejídání vliv. Možná jste sama zpozorovala změnu rituálů, možná v tom hraje roli i dnešní doba, kdy není moc co podniknout, možná užíváte jiným způsobem, v jinou dobu, jiné množství, jinou marihuanu? Vlivů může být mnoho. Mohlo by pomoci se trochu sledovat, třeba si i vést záznamy o tom, kdy jsem hulila, co, kolik a jak to pak bylo s jídlem. Třeba nějakou souvislost vypozorujete.
Snad by mohlo pomoci se dopředu nachystat a nemít doma mnoho jídla, nebo zkusit po zahulení změnit místo tak, aby tam jídlo nebylo (procházka bez peněz v kapse). Nicméně podobné přejídání, resp. větší chuť k jídlu, je jeden z typických příznaků užívání. Je to jeden z důvodů, proč je marihuana předepisována třeba lidem, kteří podstupují chemoterapii. Další možností je přejídání kompenzovat zvýšeným výdejem energie a nebo holt hulení omezit. Zkusila jste zatím něco z uvedeného? Něco fungovalo?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.