Pervitin
x28x
Dobrý den,
na úvod bych chtěla napsat že je mi 28let, mám skvělou práci, vlastně mi ani nic nechybí.
I přesto všechno jsem ale měla slabou chvilku (deprese po ukončení těhotenství) a sehnala si pervitin, chtěla jsem to jen zkusit. No zkouším už to skoro 2 měsíce. Kupuji jeden gram který mi vydrží asi dva dny. Celou dobu beru denně, vždy když cítím že přichází dojezd, tak si dám znovu. Jíst jsem se na tom naučila alespoň malé porce, aby to nepoznalo okolí, spím vždy cca dvě až tři hodiny denně. Pořád si říkám že to mám pod kontrolou, ale tím se spíše jen uklidňuji. Přestat nechci jen to trochu omezit. A teď právě přichází můj dotaz, dá se to vůbec nějak omezit nebo už je pozdě?
Děkuji za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jak sama vidíte, moc Vám to zatím nejde. Bohužel, to, co popisujete, bývá velmi často obvyklé. Uživatelé za různých okolností si to chtějí ,,jen zkusit" a časem zjistí, že to zkoušení trvá už dlouho. Většinou máme z praxe zkušenosti, že to moc pod kontrolu dostat nejde, nebo jen na nějakou dobu. Většinou je to jen otázka času, jak koho brzo nebo později, tento začarovaný kruh, dožene.
Máte dobrou práci, máte dojem, že Vám vlastně nic nechybí. I přesto jste se z nějakého důvodu, k užívání uchýlila. Možná by stálo za to zjistit, co Vám vlastně v životě chybí a zda by to nešlo řešit nějak jinak, zdravěji a bezpečněji. Protože užívání drog není legrace a život s nimi není vůbec jednoduchý.
Kdybyste to chtěla začít řešit, můžeme Vám doporučit, kam se případně obrátit. Myslím, že nezávaznou konzultací nemůžete nic zkazit. Tak to zvažte, případně se ještě ozvěte.
Mějte se zatím hezky.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová