Kocka, extaze a marihuana
Mindy
Dobry den,
zajimalo by me, co by se stalo, kdyby kocka snedla tabletku extaze nebo snedla krystal mdma. Asi by to nejedla, ale obcas jsou ty kocky fakt blbecci... Prezil by to? Predpokladam, ze by se muselo hned na veterinu. Jsou znamy nejake takove pripady? Plus by me zajimalo, jak kocky reaguji na marihuanu? Samozrejme bychom na kocce nikdy zadne drogy nezkouseli, naopak bychom asi rozbili kazdeho, kdo by se o to pokusil. Ale ciste ze zajmu, protoze doma kooura mame a konzumujeme max marihuanu a mdma. Dekuji a preji hezky den

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
tak rozhodně by to nebylo vůbec v pořádku, možná by to nemuselo dobře dopadnout!
Pokud si doma dopřáváte drogy, tak je uchovávejte tak, aby se k nim v žádném případě Vás kočičí kamarád/ka vůbec neměl/a šanci dostat. Kočku může zabít i kakao, bylo by možná na místě zjistit, co je vše pro zvířata, která chováte nebezpečné a smrtelné.
Toxikologické informační středisko (TIS) se zabývá akutními otravami nejen lidí, ale zvířat.
Zvířatům je věnována poslední část prezentace: http://www.szu.cz/uploads/documents/cpl/Materily_ze_seminaru/Materialy_2009/PrumNeuro1_Rakovcova.pdf
Užitečné odkazy informace, pomoc:
https://www.tis-cz.cz/index.php/informace-pro-verejnost/jak-probiha-konzultace
https://cit.vfu.cz/vettox/list.php?art=7&cat=11&lng=cz
Mějte se hezky a doporučuji opatrnost, nejen Vaší, ale i Vaší kočky!
S pozdravem, MK