Přenos drogy z člověka na člověka
Masva
Dobrý den
Mám přítele ,který občas bere pervitin
A já při silniční kontrole měla pozitivní drogový test.
Zajímá mě ,zda se dají drogy přenést z člověka na člověka pohlavním stykem, třeba ze semene?
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tímto způsobem nelze přenést účinek drog. Pokud jste test měla pozitivní orientační test, byla jste přetestována dalším testem z krve, který jde do toxikologické laboratoře?
Pokud proběhl i tento test, tak ty bývají 100% a dá se v něm rozlišit, zda třeba nemohlo dojít při orientačním testu k falešné pozitivitě nebo zda jste například neužila nějaké léky, který by pozitivitu mohli způsobit.
Dále je otázkou, pokud přítel drogy užívá, zda Vám nemohl bez Vašeho vědomí, drogu podat. Bohužel, i s tímto se občas potkáváme.
Kdybyste chtěla napsat víc, můžete klidně do skryté poznámky, ta není součástí veřejné části webu.
Tak to zvažte a případně se ještě ozvěte.
Za Drogovou poradnu, MK