Lečba
Vejpitka
Zdravim.
Reaguji na Vasi odpoved,ktera mne ani moc neprekvapila. Trvale pobyvam v Moste. Takze pokud mate kolegy v Usteckem kraji,tak budu rada kdyz mi predate jakekoliv informace ci kontakty,kde bych vas zastihla. Neni pro mne problem dojet kamkoliv. Jsem pojizdna. Jde mi predevsim o to abych se zavislosti zbavila trvale,takze dojet si nekam pro radu je to nejmenssi,co proto mohu udelat.
Jeste jednou moc dekuju.
S pozdravem Vejpitka

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
jsem ráda, že jste se ještě ozvala a hledáte možnosti.
Přímo v Mostě se můžete na konzultaci zastavit zde: http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-most/
Pokud nechcete problém řešit ve svém městě, doporučuji obrátit se na kolegy z organizace White Light https://wl1.cz/ambulantni-lecba/.
Ambulantní léčba - Ústí nad Labem
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
mobil:+420 725 874 363
+420 602 378 312
email: ambulance@wl1.cz
Provozní doba:
Po 8.30 - 16.00
Út  8.30 - 16.00
St  10.00 - 20.00
Čt  10.00 - 18.00
Pá  8.30 - 15.00
Ambulantní léčba - Teplice
Doubravská 122/5
Teplice
mobil:+420 720 139 926
+420 602 378 312
email: jakimov@wl1.cz
Provozní doba:
Po 17.00 - 18.30  a/nebo v individuálně dohodnutém termínu
St  16.00 - 17.30  a/nebo v individuálně dohodnutém termínu
Čt  17.00 - 18.30  a/nebo v individuálně dohodnutém termínu
Pá  16.00 - 17.30  a/nebo v individuálně dohodnutém termínu
Tak držíme palce! Pokud budete mít chuť, tak nám napište, jak to dopadlo a jak si vedete.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová