Drogy
Inna
Dobrý den,prosím vás mám dotaz.Našla jsem u své ho přítele, ve skříni váhu na drogy nebo trávu. Co si mám o tom myslet.?Že v minulosti něco bral nebo ještě bere.Mohu z moči zjistit test na drogy! Děkuji za odpověď. Nina.

Odpověděl: Markéta Kordová
Nino, dobrý den,
rozhodně nechci Vaši domněnku podceňovat, ale jak jste přišla na to, že přítel má váhu právě na drogy? Měl s nimi někdy v minulosti potíže? Stýká se s uživateli drog? Má nějaké změny v chování či projevech? Všimla jste si dalších znaků, podle kterých by šlo o drogách uvažovat?
Níže v odkazech přikládám informace, pročtěte si je, pokud Vás k tomu něco napadne doplnit, případně se doptat, napište znovu. Můžete využít i skrytou poznámku, ta není na veřejné části webu, nikdo jiný ji neuvidí, takže se můžete více rozepsat.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby můžete kdykoliv napsat znovu.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová