Zvladnu to sama?
Vejpitka
Dobry den. Obracim se na vas na zalklade doporuceni od byvaleho pritele. Ve zkratce vam sdelim ze jsem pozivatelem pervitinu zhruba jiz 10-tym rokem. Nyni jsem se rozhodla pro ukonceni uzivani teto drogy. Zajima me vas nazor na to,zda to zvlladnu sama bez odborne pomoci? Podotykam ze drogu uzivam pouze snupanim. Ale to asi nehraje zadnou roli. Predem vam dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
zdravíme kamaráda a děkujeme za podporu našich stránek, to je milé.
Jak sama v závěru píšete, způsob aplikace nehraje zase až tak roli, jako spíš délka a frekvence konzumace, deset let opravdu není málo. Závislost je s největší pravděpodobností již velmi rozvinuta po tolika letech.
Nebudu zastírat, že se nikdy nikomu nepodařilo dostat z drog svépomocně, nicméně, s pomocí máte mnohem větší šance to zvládnout a abstinenci udržet trvale. Pokud byste nebyla úplně proti, doporučila bych konzultaci v osobním kontaktu v nějakém adiktologickém zařízení, kde byste mohla o své situaci více podrobněji pohovořit, pak by se také lépe doporučovalo, to by bylo pro Vás vhodné. Myslím, že nezávaznou konzultací nemůžete nic zkazit. Dozvíte se o možnostech a pak se sama svobodně rozhodnete, jakou cestou se můžete vydat. Co říkáte?
Určitě se ještě ozvěte, také prosím uveďte, jaká města máte poblíž, ať Vám můžeme napsat vhodné kontakty.
S pozdravem, MK