Drogy
Bessi
Sestra bere drogy, coz ovlivňuje cely její život, at po finanční stránce, má dvě děti, nebo po sociální, s rodinou nevychází, s každým se hádá, dle mého názoru i péče o děti je dost zanedbává, ne že by měly hlad nebo tak, ale nevěnuje se jim.
Nevím jestli mám rodině říct že bere drogy nebo to s ní ještě zkusit řešit sama?

Odpověděl: Markéta Kordová
Bessi, zdravím Vás,
je to velmi náročná situace, nejenom, že jsou ve hře i děti, ale i to, že jste mimo ČR a nemůžete na sestru moc působit. Také pokud ona s Vámi odmítne komunikovat, moc toho pak na dálku nezmůžete. Rozhodně bych doporučila se asi nejdříve poradit (alespoň telefonicky) s kolegyní, která se matkám/uživatelkám plno let věnuje. Stejně tak může poskytnout poradenské služby rodinným příslušníkům. Bylo by rozumné s ní vše probrat. Pokud nemůžete osobně, tak alespoň po telefonu či emailu. Můžete se klidně odkázat na mě.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz nebo preslova@sananim.cz
PhDr. Ilona Preslová
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
S pozdravem, Markéta Kordová