Otázka skrs drogy
Misenak
Dobrý večer chtěla bych se zeptat mám znameho co bere pervitin ublížuje své přítelkyni a já bych ji chtěla nějak pomoc a chceme pomoc i jemu ale nevíme jak to máme udělat nějaký kontakt na léčení?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe se obrátit na kolegy z České Lípy, níže kontakt. Můžete se v osobním kontaktu informovat, jak vhodně s přáteli komunikovat, doplnit si informace a přehled o léčebných možnostech, jak pomoci kamarádce, které je ubližováno. Také by Vám případný nástup pomohli zprostředkovat, je ale nutný souhlas a dobrovolný vstup kamarádky.
Nicméně, nezávaznou konzultací nemůžete nic zkazit.
Telefon: 487 831 545, 724 246 771
E-mail: kc.ceskalipa@mostknadeji.cz
Vedoucí projektu: Vladimíra Matuchová Zaspalová
Telefon: 724 246 771
E-mail: vedouci.kccl@mostknadeji.cz
Facebook: K-centrum Česká Lípa
Adresa
Most k naději
K-centrum
Hálkova 1794
470 01 Česká Lípa
Nevíte, kudy? Pak klikněte ZDE na MAPU
Pondělí až pátek: 8:00 - 12:00 hod. a 12:30 - 16:30 hod.
http://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-ceska-lipa/
Mějte se zatím hezky a dejte vědět, jak to s kamarádkou dopadlo.
MK