Rodičovství a drogy
Sára
Dobrý den ,
Chtěla bych se zeptat, byla jsem poživatelkou marihuany a za poslední 2 měsíce,jsem zkoušela i pervitin (cca 3 v týdnu) mám 4-leteho syna a byla jsem převezena do PNB (nedobrovolně), poté ,co jsem podepsala revers,mě ošetřující lékařka z PNB nahlásila na OSPOD,dostala jsem pozvánku od OSPODU, mám tam jít 16.2.21 a vůbec nevím,co mám očekávat od návštěvy, přiznám se ,ač nerada,že jsem si včera 1.2. dala pervitin , nevím ,zda mě budou testovat hned pri první návštěvě a popřípadně ,jakou formou testují,zda to budu mít stále v moči nebo krvi. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Sáro, dobrý den,
dobře, že píšete, bylo by potřeba se k celé záležitosti nějak postavit, už s ohledem na to, že jste matkou malého syna.
Po nedobrovolné hospitalizaci jsem byla nahlášena na OSPOD (Orgán sociálně-právní ochrany dětí), což je v nemocnicích standatní postup, bohužel, zdravotní personál má v takovýchto případech ohlašovací povinnost. Můžete očekávat, že se Vás pracovnice OSPODu bude vyptávat, jak to s drogami máte, jak se staráte o syna, bude Vás s největší pravděpodobností teď nějakou dobu pravidelně kontrolovat, mapovat, zda je o syna postaráno, zda je zachována péče a výchova. Určitě Vám doporučí, abyste se obrátila na nějakou adiktologickou službu a problém drog aktivně řešila. Nic nezkazíte tím, že až tam 16.2. půjdete, budete mít léčbu již domluvenou. Proto doporučuji se obratem spojit s naším zařízením, které ve svých službách nabízí i ambulantní program pro matky/uživatelky, níže kontakt.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
mapa
pevná linka: +420 220 803 130, +420 220 800 041
fax: +420 266 710 489
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Pondělí
8 - 16
16.30 -20
Úterý
8 - 16
Středa
8 - 16
18.30 - 20
Čtvrtek
8 - 16
17.30 - 19
Pátek
8 - 15
V případě zájmu o individuální konzultaci je vhodné se nejdříve telefonicky objednat.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Budu moc ráda, když se ještě ozvete a dáte mi vědět, jak to dopadlo. V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
Detekce pervitin:
moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
krev = 1 až 3 dny
sliny = totožná jako u krve
S pozdravem, Markéta Kordová