drogy v rodině dcery
Jana
Dobrý den, Mojí dceři bude letos 25 let. Již desátý rok je ve vztahu, kde už spolu prošli obdobím "s pervitinem". Od té doby uplynulo asi 6 let. Mají děti /4 a 2 roky/. Oba jsou cholerici, takže se často hlasitě hádají, výjimkou není ani fyzické napadání. Předevčírem došlo k domácímu násilí ze strany partnera, který řešila Policie. Ta mi řekla, že byl pod vlivem pervitinu. Sice ho odvezli, ale druhý den propustili a dcera se s dětmi k němu vrátila. Obávám se, jestli něco také nebere. Jak to, prosím, mohu zjistit? Jde mi o zdraví těch malých dětí. Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Jano,
díky vám za dotaz i za důvěru, se kterou se na nás obracíte.
A díky i za odvahu, se kterou pojmenováváte problém, kterému čelíte. Není snadné přiznat si, že partner dcery užívá pervitin, že existuje riziko, že i dcera opět užívá pervitin, a že v tom všem vyrůstají vaše vnoučata. Než abych se tady pouštěla do rozklíčovávání situace na základě těch pár informací, co jste napsala, doporučila bych vám obrátit se na naši poradnu pro rodiče. Je-li vám Praha špatně dostupná, napište, která větší města máte v dosahu, pošlu kontakty. Přijde mi to vhodnější, než vám teď dát pár obecných rad, se kterými byste se musela nějak popasovat sama. Co myslíte?
Zde kontakt na naši poradnu:
Poradna pro rodiče SANANIM
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Až budete volat, odkažte se na online drogovouporadna.cz. Poradna pro rodiče poskytuje služby diskrétně a zdarma, stačí zavolat a domluvit se.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.