Přenos drogy
Stef
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možné přenos drogy či minimálního množství do mého organismu v případě, že přítelkyně byla na večírku kde užívali cocain. Krátkou chvíli po posledním užití přišla domů a udělala mi orální sex.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. Je to velice zajímavá situace.
Pokud by šlo například o přenos HIV nebo jiné choroby dalo by se o přenosu uvažovat.
Podívejme se ale detailně na vaši situaci.
Vaše přítelkyně teoreticky užila kokain cca několik desítek minut před orálním sexem s vámi. To znamená, že pokud užila nosem, droga už se dávno na její sliznici vstřebala. I kdyby na sliznici zůstaly stopy drogy (myslím ted hlavně v oblasti nosohltanu a úst) a váš penis se s nimi dostal při orálním sexu do kontaktu v žádném případě by se nemohlo jednat o množství dostatečně velké k tomu aby jakkoliv intoxikovalo váš organismus.
Toto si samozřejmě můžete ověřit i testem z moči či ze slin. Tyto testy jsou volně prodejné v síti lékáren.
Doufám, že se mi podařilo váš dotaz zodpovědět.
za Drogovou poradnu
Marie Saudková