Morální kocovina z pika
Nestastny
Dobrý den, beru druhým rokem nosem, nikdy jinak, beru v různých časových intervalech, většinou víkendy ale poslední dobou cca.6 měsíců si dám i v týdnu, navíc nedávno mě vyhodili z práce, né že bych špatně dělal ale neměl jsem zrovna vzornou docházku, teď horko těžko scháním novou práci, musím platit nájem, jídlo a za chvíli nemám moc kde brát.. Navíc poslední dobou když si dám tak mám i deviantní představy které mám na pervitinu chuť provést, někdy to udělám jindy se snažím držet zkrátka ale mnohdy je to opravdu těžké, například nechápu proč mě přitahuje sex s klukem bohužel je to jedna z těch věcí kterou jsem zkusil, užíval jsem si to ale když se kouknu zpětně tak se cítím jako kus hovna, prostě póvl, je mi ze sebe kolikrát zle a asi takhle dál už nemohu..Mimochodem jsem heterosexuál, vždy jsem tíhnul k ženám, nechápu proč jsem něco tak odporného provozoval. Myslím že už možná mám dost, nechci být sobě a okolí odpudivý, zklamal jsem spoustu lidí a teď i sebe, hrozně mi to mění osobnost a přitom jsem měl potenciál něco dokázat, perník mi však stále nevzal naději ale sám to určitě nezvládnu, jsem z Brna, jen mám strach na co se mě tam budou ptát a jestli se nebudou koukat mezi prsty, víte mě toho v životě moc nechybělo, byl jsem sečtělý ale až moc odhodlaný zkusit tuhle perníkovou mladickou rozmařilost která mi vzala spoustu hezkých chvil, já byl přece ten který nad závislostí vyhraje a ještě si tím zpříjemním víkend, bohužel bylo to až moc příjemné abych to dokázal eliminovat a držet to v rozumné míře. Děkuji že pomáhate.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za zprávu, dobře, že píšete. Co se Vám děje, počínaje ztrátou zaměstnání, ať už z jakýchkoli důvodů, deviantními představami konče, se některým uživatelům stává.
Záleží na tom, čemu dáte přednost, jestli drogám a nárůstu potíží a problémů všeho druhu, které mohou, kromě jiného, přerůst v realizaci Vašich představ, nebo spokojenějšímu životu a osobnostnímu růstu bez drog. Otázkou zůstává co je deviantní, či ne a že může být těžké přijmout sama sebe takového, jaký jsem...
Píšete, že na sobě vnímáte proměnu osobnosti, rozumím tomu tak i podle pseudonymu, který jste zvolil, že s ní, ani životem, který vedete, spokojen nejste.
Internetové poradenství má své limity, není nad osobní pohovor. Proto Vám doporučuji zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenské konzultace, podporu, pomoc a další bezplatné služby uživatelům návykových látek, domluvit si termín schůzky a s něktýrým z jeho pracovníků vše otevřeně, nezávazně probrat. Nemusíte mít obavy o soukromí, vše zůstane jen mezi vámi rozhovor může proběhnout zcela anonymně.
Dozvíte se, co užitečného můžete pro sebe udělat, jaké konkrétní kroky k spokojenějšímu životu můžete podniknout, jakých chyb se vyvarovat a mnoho dalšího. V případě zájmu si můžete sjednat průběžnější schůzky, abyste byl pevnější v kramflecích a věděl, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas.
Mám za to, že nemá smysl pohovor odkládat, dobrý záměr by se mohl rozpustit v dalších dávkách drogy.
Kontakty:
Terapeutické centrum v Jihomoravském kraji
Společnost Podané ruce
Hilleho 5
602 00 Brno
Telefon: +420 778 486 355
Infolinka: +420 770 177 337
E-mail: terapie.jmk@podaneruce.cz
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticke-centrum-v-jihomoravskem-kraji/
Kontaktní centrum v Brně
Společnost Podané ruce
U Červeného mlýna 1
612 00 Brno
Telefon: +420 543 249 343
Mobil: +420 775 889 919
E-mail: kcentrum.br@podaneruce.cz
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-v-brne/
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Drogy a sexualita:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Píšete o závislosti, jinde zmiňujete mladistvou perníkovou rozmařilost. Jestli má Váš život nabrat šťastnejší směr a máte li se uzdravit, bude třeba, abyste se v náhledu na sebe a život zorientoval. I v tom Vám rozhovor s podporujícími pracovníky bez předsudků může pomoci.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen