Anfetamin
Janosik
Dobrý den mám dotaz dlouhou dobu přes rok užívám v práci anfetamin a mám dotaz jestli jeho účinky mají vliv na potenci je mě 41 let a moje přítelkyně odešla ode mě myslí si že už nemůžu ji dát dítě děkuju za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Jánošíku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nejspíš máte na mysli metamfetamin, neboli pervitin, opravte mne, prosím, jestli se pletu.
Obecně se dá říci, že užívání drog zdraví, tedy i schopnosti plodit zdravé děti, neprospívá. Podíváme li se na problematiku blíže, zjistíme, že každý člověk je neopakovatelný originál, takže se účinky a dopady užívání mohou u jednotlivců díky dispozicím a z mnoha dalších důvodů lišit. Jak jste na tom ohledně potence konkrétně Vy, odpusťte, tedy netuším.
Další věc je, že člověk, který užívá drogy, bývá rizikovým rodičem, to znamená, když to zjednoduším a "napasuji" na vás, že jako uživatel drog přestáváte být pro mnoho žen otcem, o kterého by pro své dítě stály.
Do hlavy Vaší ex přítelkyni sice nevidím, ale dokážu si představit, že důvodů, proč ze vztahu odešla, může být více...
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.